После гостовања на јубиларном 50. издању Битефа са представом Над гробом глупе Еуропе, у продукцији ХНK Ивана пл. Зајца (Ријека, Хрватска), Себастијан Хорват се поново враћа у Београд. Овога пута, Хорват потписује режију представе Али: страх једе душу, у продукцији Словенског народног гледалишча Драма из Љубљане (Словенија). Ради се о једној од две представе главног програма засноване на делима Рајнера Вернера Фасбиндера. У сценској адаптацији Фасбиндеровог филма, Хорват задржава изворни друштвени миље и основну мелодрамску радњу, али у причу уводи и „треће лице“, оно које „срећу квари“, а то је контекст, друштвена стварност, односно - ми, гледаоци. Тако је други део представе потпуно имерзиван, гледаоци дословно, физички улазе у фикционални свет љубавника и изнутра га, као некакав тумор, разарају. Тако се ово дело савршено уклапа у главну естетску (формалну) линију овогодишњег фестивала, ону која се бави брисањем границе између извођача и гледалаца и истраживањем различитих облика имерзивности у позоришту. Представа је на програму 23. и 24. септембра са почетком у 20 часова.
Још један од миљеника београдске публике, Борут Шепаровић, представиће се продукцијом Загребачког казалишта младих и Монтажстроја (Загреб, Хрватска) Младеж без Бога, у којој развија полемички дискурс о узроцима, манифестацијама и последицама насиља међу младима у данашњем свету, узрокованом неолибералним капитализмом, опсесијом самопромоцијом, распадом хуманистичке идеје заједнице, као и дарвинистичким инстинктом опстанка у џунгли. Шепаровић је добро познат публици Битефа, пре свега захваљујући извођењима представа у продукцији Монтажстроја. Његово прво гостовање на 33. Битефу (1999) обележила је представа Fragile, за коју је освојио награду публике. На 47. Битефу учествовао је са продукцијом 55+, док је 48. издање фестивала отворила представа А гдје је револуција стоко? Обе представе, жири фестивала је наградио специјалном наградом ,,Јован Ћирилов“. Младеж без Бога је на програму 53. Битефа 19. септембра од 21 час, на сцени ,,Мира Траиловић“ Атељеа 212.